نینجا والتخرید ساعت دیواریساعت دیواری مدرنخرید ساعت مچیهاست ویندوز شعری که مریم حیدرزاده برای مرتضی پاشایی خواند

پورتال تفریحی

کلیک طلا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 16 دی 1393
بازدید : 188
نویسنده : اميرحسين

شعری که مریم حیدرزاده برای مرتضی پاشایی خواند

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



:: موضوعات مرتبط: عکس , اجتماعی , فرهنگی , عکس , زیبا , جامعه , اخلاقی , تلخ , غم انگیز , احساس , موسیقی , هنر , ,
:: برچسب‌ها: , شعر , مریم حیدرزاده , مرتضی پاشایی , زنده یاد , ,
تاریخ : چهار شنبه 12 آذر 1393
بازدید : 278
نویسنده : اميرحسين

نپال، بزرگترین کشتارگاه حیوانات در جهان (16+)


جشنواره دو روزه "گادهیمای" هندوها در نپال بدون تردید یکی از بزرگ ترین جشنواره های کشتار گسترده حیوانات در جهان به شمار می رود. هر 5 سال یک بار طبق سنت هندوها، میلیون ها هندو که بخش اعظمی از آنها به دلیل ممنوعیت قربانی کردن حیوانات در هند، از مناطق شمالی هند به نپال می آیند، به مدت دو روز در معبد روستای باریاپور در مرز هند و نپال گرد هم می آیند و بزرگ ترین کشتار دسته جمعی حیوانات به ویژه گاو میش ها را رقم می زنند.

امسال نیز از روز جمعه 28 نوامبر این جشنواره در روستای باریاپور در نپال و در نزدیکی مرز هند آغاز شد و طبق تخمین ها 5 میلیون هندو از سراسر نپال و مناطق شمالی هند برای شرکت در این جشنواره آیینی راهی باریاپور شده اند. در آخرین مراسم که در سال 2009 برگزار شد بیش از 300 هزار حیوان که غالب آنها گاومیش، گوسفند، بز و خوک و حتی مرغ و... بودند، کشته شدند.

پیش بینی می شود در جشنواره امسال بیش از 500 هزار حیوان کشتار شوند. انجمن ها و فعالان مدافع حقوق حیوانات به دولت نپال فشار وارد می کنند تا مانع کشتار حیوانات در این فستیوال شود، اما دولت نپال به دلیل سابقه چند صد ساله رواج این سنت و استقبال میلیونی هندوها از آن، خود را درگیر مقابله با هندوها که برخی از آنها دیدگاه هایی به شدت افراطی درباره حفظ سنت های خود دارند، نمی کند. تصاویر زیر از فستیوال امسال گادهیمای (الهه هندو) است که از روز جمعه (7 آذر) در روستای باریاپور نپال آغاز شده است.

شرکت کنندگان در این فستیوال قربانی، هزاران گاو میش را در یک محوطه بزرگ جمع می کنند و سپس همه آنها را با تبر یا شمشیرهای تیز سلاخی می کنند. گاو میش ها به شیوه ای خاص و از پشت گردن زده می شوند و پس از آن مردم شرکت کنند برای تطهیر به شیوه هندویسم به کنار رودخانه می روند و به شستشو می پردازند. مدافعان حقوق حیوانات به خاطر خشونت قابل توجه این آئین از آن با عنوان بزرگ‌ترین کشتارگاه حیوانات در جهان نام می‌برند. عکس های شبکه الجزیره، رویترز و اسوشیتدپرس از این جشنواره را در زیر می بینید.


گفتنی است تعدادی از این عکس ها ممکن است برای برخی مخاطبان بیش از اندازه ناراحت کننده باشد!



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



:: موضوعات مرتبط: عکس , جالب , تلخ , غم انگیز , غیر اخلاقی , وحشیانه , فقر فرهنگی , عجیب , رسم ها , ویژگی ها , حیوانات , ,
:: برچسب‌ها: , جشنواره , کشتارگاه حیوانات , نپال , هندوها , باریاپور , گادهیمای , ,
تاریخ : یک شنبه 9 آذر 1393
بازدید : 162
نویسنده : اميرحسين

همه هنرمندان جوانمرگ ایران در دهه‌های اخیر


خبر ناگهانی است. همه شوکه می‌شوند و افسوس می‌خورند که چه وقت خداحافظی بود. چاره چیست؟ امکان بازگشت وجود ندارد. اندک زمانی به سکوت می‌گذرد و باز هم دیگری تصادف می‌کند یا بیماری از پا درش می‌آورد. باز هم آهی و افسوسی اما زندگی ادامه دارد. پوپک گلدره، عسل بدیعی و داوود اسدی از مشهورترین هنرمندانی هستند که در این فهرست جای می گیرند.

دو هنرمند جوان به فاصله یک روز و پس از مدت‌ها مبارزه با سرطان اهالی هنر را تنها گذاشتند و رهسپار دیار دیگر شدند. این بهانه‌ای شد تا یادی از برخی هنرمندان جوانمرگ سینمای ایران در دهه‌های اخیر داشته باشیم.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



:: موضوعات مرتبط: عکس , اجتماعی , فرهنگی , جالب , باحال , غم انگیز , موسیقی , هنر , ,
:: برچسب‌ها: , هنرمندان , جوانمرگ , ایران , بازیگران , همه هنرمندان , ,
تاریخ : شنبه 7 آذر 1393
بازدید : 160
نویسنده : اميرحسين

از تشییع جنازه فروغ فرخزاد تا مرتضی پاشایی


تشییع جنازه به عنوان یک اتفاق به عنوان محل اجتماع دوستداران متوفی و حضور چهره های سرشناس حداقل در حافظه ما به میانه دهه 40 برمی گردد؛ وقتی تشییع غلامرضا تختی ورزشکار بزرگ کشورمان هزاران نفر را در پایتخت به خیابان ها کشاند.

تشییع پیکر مرتضی پاشایی بار دیگر نفوذ انکارناپذیر چهره های محبوب غیرسیاسی در بین مردم را به نمایش گذاشت. حضور مردم در مراسم بدرقه و وداع با پیکر پاشایی، چنان عجیب بود که ترافیک ناشی از آن بخشی از رفت و آمد در قلب تهران را برای ساعاتی مختل کرد. به همین بهانه سراغ همه چهره های محبوب غیرسیاسی رفتیم که در این سال ها مراسم تشییع شان با حضور گسترده مردم برگزار شد.

 


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



:: موضوعات مرتبط: عکس , اجتماعی , فرهنگی , عکس , جالب , باحال , زیبا , تاریخ , تلخ , غم انگیز , احساس , هنر , ,
:: برچسب‌ها: , فروغ فرخزاد , روح الله داداشی , عسل بدیعی , قیصر امین , پوپک گلدره , خسرو شکیبایی , غلامرضا تختی , ,
تاریخ : دو شنبه 3 آذر 1393
بازدید : 273
نویسنده : اميرحسين

روایت روزهای بیماری مرتضی پاشایی از زبان نامزدش

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


در هنگامه نشر اخبار بیماری مرتضی پاشایی، تصویری اینجا و آنجا منتشر می‌شد از دختری لبخند بر لب کنار خواننده پاپ در بیمارستان و با این حاشیه: تصویر نامزد پاشایی. اما در بحبوحه درگذشت او، تصویر دیگری بازنشر شد از دختری گریان با صورتی پر از اشک که کسی نبود جز‌‌ همان بانوی اولین تصویر.




:: موضوعات مرتبط: عکس , اجتماعی , فرهنگی , عکس , جالب , غم انگیز , احساس , موسیقی , هنر , ,
:: برچسب‌ها: , روایت , روزهای بیماریه , مرتضی , از زبان , نامزدپاشایی , ,
تاریخ : پنج شنبه 29 آبان 1393
بازدید : 184
نویسنده : اميرحسين

تصاویری از حیوان‌آزاری آدم ها در فستیوال گاو و آتش


جشنواره سنتی "گاو و آتش" یا "گاوِ دیوانه" در اسپانیا امسال در حالی برگزار شد که جمعی از فعالان حقوق حیوانات در این کشور نسبت به آزار گاوهای زبان بسته در این آئین اعتراض کردند. به گزارش منابع خبری، جشنواره سنتی گاوآتش که در کشورهایی چون اکوادور و پرو با عنوان گاو دیوانه نیز شناخته می شود آئین سنتی است که در آن گلوله های آتشین را به شاخ های گاو وصل می کنند و حیوان را رها می‌کنند.

این فستیوال امسال نیز در "مدیناسلی" اسپانیا که به عنوان پایتخت آن شناخته می‌شود برگزار شد و همزمان جمعی از طرفداران حقوق حیوانات در این روستا دست به اعتراض زدند و سعی کردند مانع آتش زدن شاخ گاوها شوند. با این حال علاقمندان به این فستیوال تخته و پارچه های آغشته به مواد آتش زا را به شاخ گاوهای نر بستند و حیوان وحشت زده را در شهر رها کرده و خود به دنبال آنها دویدند. عکس های رویترز و اسوشیتدپرس از این فستیوال را در ادامه ایمیل می بینید.

 

 



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



:: موضوعات مرتبط: عکس , جالب , تلخ , غم انگیز , احساس , ,
:: برچسب‌ها: , تصاویری , حیوان‌آزاری , آدم ها , فستیوال گاو و آتش , ,

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد


به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Fun و آدرس amir96.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








Alternative content


Time spent here:
كد جاوا در قالبسرا

RSS

Powered By
loxblog.Com
نینجا والت